Yeni Destek Sistemine Geçiş Yaptık!

26 Ağustos 2019 Pazartesi

Hizmet standartlarının yükseltilmesi, süreçlerin kayıt altına alınması, destek personelinin performans analizi, müşteri memnuniyeti ölçümü gibi konularda geliştirme sağlamak için yeni destek sistemine geçiş yaptık. Peki yeni destek sistemi ile neler değişiyor!

Zensoft Yazılım A.Ş. ürettiği, satışını yaptığı ya da destek hizmeti verdiği ürünlerin, ürün bazında temel eğitim ve destek hizmeti süreci ve temel destek sürecinden sonra verilecek olan hizmetin ne şekilde verileceği, maliyetinin ne olacağı gibi konuları kapsamakta olan hizmet destek sözleşmemizi güncelledik.

Temel destek kapsamından sonra hizmet alan tarafın, zorunlu destek hizmet seçimi yapması gerekmektedir. Hizmet seçiminden sonra tarafımızdan ilgili firmanın kayıtları güncellenecek olup müşteri seçimi konusunda destek verilmeye başlanacaktır.

Destek Kaydı

Destek isteyen müşteri, destek talebi öncesinde http://destek.zensoft.com.tr adresinden elektronik form ile talebini bildirmelidir. Elektronik form ile bildirim yapılmadan destek kaydı verilmemektedir. Elekronik form ile bildirimde bulunmanın zorunlu olma nedenlerinden bazıları;

- Zamanla oluşabilecek olumsuzluklarda geçmişi kayıt altına almak,

- Müşterinin aynı konuda destek ihtiyacı olması durumunda arşivden çözümü incelemesini sağlamak,

- Unutmaların önüne geçmek

- Müşterinin aldığı hizmet kalitesini ölçebilmesini sağlamak,

- Firma çalışanlarımızın denetimini sağlamak ve daha iyi hizmet kalitesi sunmak

- Talepler doğrultusunda gelen geri bildirimlerle destek konularında analiz sağlamak, çözümler sunmak.

- Firma yöneticilerinin süreçler konusunda bilgi sahibi olmasını sağlamak, yapılan iyileştirme ve geliştirmeleri rapor olarak sunmak

- Destek talebinin kayıt, işleme alınma, tamamlanma sürelerini zamansal olarak kaydetmek ve raporlamak

Hedeflenen Sonuç

Daha iyi bir hizmet, Daha kaliteli bir hizmet, Ölçülebilir bir hizmet ...